Tuesday, September 21, 2010

HERE COME THE PEDOBEAR


"Seorang daripada lelaki itu dipercayai teman lelaki pasangan kembar dan siasatan awal mendapati semua remaja terbabit mengaku melakukan hubungan seks. Siasatan dibuat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol, katanya." BERITA HARIAN 22.9.2010 

Kenapa semasa aku baca artikel berita ini, aku sedikit pun tidak terkejut? Rasa macam biasa saja. Adakah aku sedang berada di Amerika atau negara Eropah lain. Ops, rupanya aku sedang berada di sebuah Negara yang agama rasminya adalah Islam.

Pada hari pertama kehilangan ketiga-tiga remaja perempuan ini, aku yakin bahawa, kehilangan mereka adalah kerana lari rumah mengikut kekasih hati yang tercinta. Tercinta otak mung!

Aku lihat zaman sekarang sudah menjadi trend, remaja bawah umur, gadis terutamanya, sudah mempunyai teman lelaki, yang majoritinya berumur lebih tua dari mereka. Sebagai contoh, pasangan kembar ini baru berumur 14 tahun, tetapi memiliki teman lelaki berumur 19 dan 20 tahun.

Apa tahikah ini? Lelaki pedofilia!




Aku ada nasihat kepada gadis-gadis bawah umur

Pertama, tolong jangan ada teman lelaki pada usia muda seperti anda. Ingin tahu mengapa? Anda tahu apa yang teman lelaki anda mahu dari anda? Apa lagi kalau bukan buah dada anda yang sedang mungil dan kemaluan anda yang sedang mulus. Mungkin aku terlalu seksis dan chauvanis. Tetapi itulah kenyataan.

Kedua, kerana anda, wahai gadis, sebenarnya belum matang, walaupun anda mendapat haid pada umur 8 tahun. Percaya atau tidak, sudah ada lelaki mengalami ihtilam secara manual pada umur itu juga. Lelaki adalah seperti sex-bomb, they will explode anytime, tidak kira umur. Anda, gadis, terlalu cepat percayakan janji lelaki, kerana waktu anda bawah umur, hati anda mengatasi akal. Jangan percaya, jika teman lelaki anda menjanjikan setia, itu bohong belaka. Janji setia hanya termeterai selepas akad nikah. Itu pun akan terbatal dengan lafaz cerai.

Ketiga, jadi negatif terhadap lelaki, jangan terlalu mudah terpengaruh dengan tindak-tanduk mereka. Mulut manis mereka hanya tipu daya. Kilang gula itu dibina berdasarkan filem-filem dan tips-tips menggoda yang mereka dapat dari majalah Remaja dan radio Sinar FM. Setkan dalam minda anda, semua lelaki yang cuba mendekati anda adalah penipu at first sight and you'll be safe.

Keempat, jangan anggap anda memakai pakaian seksi lelaki akan menyanjungi anda, anda salah. Semakin seksi anda pakai, semakin anda akan dipandang murah di mata lelaki. "Don't judge a book by it's cover" doesn't make sense anymore my dear! Mungkin teman lelaki anda sekarang akan request kepada anda untuk memakai legging semasa anda pakai skirt pendek and so on, konon tampak lebih sopan. Pakai legging atau tidak, anda nampak seperti gadis murahan. Hate me, now!

Kelima, lelaki mempunyai dua pasang mata, mata nafsu dan mata hati. Kebanyakkan lelaki akan melihat anda wahai gadis, melalui mata nafsu dahulu, percayalah. Lelaki akan mula merenung buah dada anda dahulu, kemudian booty anda, so, jangan tunjukkan dua aset anda itu. Ops, macam apa yang aku nasihatkan ini akan anda, wahai gadis, akan ikut. Lantaklah. Saya cabar anda buka mata hati lelaki, susah woi! Ramai lelaki sudah buta mata hati, tapi dengan Izin Tuhan, ia akan celik kembali.

Kesimpulannya, nasihat yang aku berikan ini bukan sahaja untuk kegunaan gadis bawah umur, tetapi kepada semua wanita-wanita yang aku yakin, masih lagi mempunyai harga diri. Aku tahu aku akan dibenci dan dikritik oleh wanita-wanita yang hebat seperti Datuk Seri Sharizat Abdul Jalil, dan anda-anda semua wahai gadis urban dan lelaki-lelaki PERKASA. Remember, DON'T JUDGE A BOOK BY IT'S COVER, DOESN'T MAKE SENSE ANYMORE!

MAAF DIPINTA SERIBU BAHASA!

16 comments:

unknown said...

pandai lu buat karangan?
tak boleh panjang lagi?
mesti lu tulis based on your experience right?
rumah hamil goverment dah luluskan.
apa lu nak buat?

boleh buang tak lu punya word verification ni?
wa rasa semak nak komen.

Gadis Berkebaya Merah said...

@Anonymous

Hehe! TL;DR!

Ingat nk oanjangkan lagi, tapi takut org xlarat baca!

Yup, base on my exp n obsrvtn!

Rumah hamil! nnt aku review, tgh research for pro and contra!

Ok.. aku remove!

Liyana Lunia said...

panjangnyaaa. okay budak tiga ekor ni memang nak kene belasah (itu kalau aku jadi emak dia)

ye, dulu pun aku pernah nak lari rumah padahal adik aku pun pernah tapi kiteorg fikir satu je, kita ada family, ada agama . tatau la kenape dorg xboleh pikir apa pun T______T

syahid said...

tak lama lagi budak 6 tahun lak yang lari rumah ikut jantan..

kahkahkah!

ღnurull.mrs21ღ said...

apabila nafsu menguasai lebih dari iman yg jitu, akal yang waras.. nahhh.. ini hasilnya!

waktu saya nk berboifren umur 13-17tahun.. cuba lah mse tuh.. tak kne parang dgn ayah mmg hebat dah! baru cakap budak lelaki nk datang dah kena bebel... tak apa.. utk kebaikkan =)

Unknown said...

betol la weh
budak2 besar ni banyak jenis ikut nafsu je
tak berfikir.

Fadhilah Mn said...

kesian keluarga budak tu. melilau cari anak anak dara mereka, tapi anak anak dara mereka sedap sedap degan jantan.


=.='

Gadis Berkebaya Merah said...

@Liyana Lunia

Weh penah nk lari rumah ke? Nasib baik x lari kalau x kompom ko dok kat nepal skang!

Hheheh!

Marilah pakat doa semoga anak2 kita x jadi camni dan semoga tuhan memberi mereka yg terlanjur hidayah dan keampunan!


FFFFFFFFFFUUUUUUUU!

afiqsiddhartha said...

aku tak tahu sebenarnya macam mana konsep pedophile dilaksanakan. But still aku rasa pedophile tu boleh dibangkitkan sekiranya sexual harassment terjadi kepada budak perempuan yang berumur 12 tahun ke bawah. Itu baru betul-betul pedophile. Ni pendapat aku.

Aku tak boleh nak bangkang apa-apa sebab aku setuju dengan kau. Walaupun aku ni lelaki bernafsu macam lelaki lain juga, aku tak rasa perempuan patut perjuangkan agenda berpakaian-bebas-ikut-suka-hati-diri-sendiri mereka. Obsesi terhadap kebebasan dan hak sebenarnya tak boleh disalah tafsirkan. Kalau dia kafirun yang tak terikat dengan sunnah atau dan pahala/dosa, aku tak peduli. Sehelai rambut, satu dosa, bayangkan berapa juta rambut kau ada. Kalau nak berjuta dosa, sila jumpa aku, aku boleh tenung rambut kau dan betis kau. Orang yang jahil selalunya tak nak orang lain jadi jahil macam dia.

Gadis Berkebaya Merah said...

@Anak Abdullah

LOLLICON CAKE!

Hui bahaya tuh!!

Gadis Berkebaya Merah said...

@ღnurull.mrs21ღ

Ayah awk membebel utk kebaikan awk! Sumday u will realize it...

Gadis Berkebaya Merah said...

@Ery Farieha

Depa dah berfikir, tapi salah buat keputusan!

Gadis Berkebaya Merah said...

@Fadhilah Mn

Anak dara(yakin)?

Don't blame the game, Blame the player!

Gadis Berkebaya Merah said...

@afiqsiddhartha

Yup pedo klu ikut definisi adalah seseorang yg sexual attracted kepada budak2 under 13 and 5 tahun kurang daripada pedo itu sendiri!

But for me, klu under 18 and having sex with much older man, dayum, it's nonsense!

Cob Nobbler said...

bai
macam mana pulak
dengan datuk2
yang kenen2
dengan orang jarak umur 20 tahun?

tu pun lu panggil pedo ke?

kah kah kah!

Gadis Berkebaya Merah said...

@Holden Caulfield

Itu HOLYGODFATHERPEDHOPHAILURE!

Dikategorikan pedo juga tu, pedo akibat "BLUE PILSS"

Erect the Matrixxx!